دانلود بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars 1.1.2 برای کامپیوتر

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دانلود بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars 1.1.2 برای کامپیوتر

  angry-birds-star-wars-1

همان طور که بسیاری از شما عزیزن اطلاع دارید Angry Birds Star Wars عنوان شاهکار جدیدی ازRovio بوده که تغییرات بسیاری در آن به وجود آمده است. از جمله ی تغییراتی که جذابیت بازی را دو چندان کرده اند می توان به تغییر کلی ظاهر پرندگان و خوک های بد جنس اشاره کرد. هم چنین محیط بازی نیز حال و هوای فضایی پیدا کرده و به نوعی گیمر را در خود محو می کند.نسخه ۱٫۱٫۲ از سری Star Wars جدید ترین نسخه محسوب می شود که در آن ۲۰ مرحله ی جدید همراه با چندین مرحله ی مخصوص به ۱۰۰ مرحله ی آن اضافه شده و مشکلات نسخ قبلی نیز به طور کامل رفع شده است. امیدواریم با دریافت و استفاده از  نسخه ی همراه با پچ Angry Birds Star Wars 1.1.2 نهایت لذت را برده و لحظات خوب و خوشی داشته باشید.

 

 

دانلود از لینک مستقیم

پسورد: ندارد-منبع : لرد دانلود 

توجه ۱ :

برای کرک کردن بازی ابتدا محتوی پوشه Online Injector Patch را در محل نصب بازی ( C:\Program Files\Rovio\angry birds star wars به صورت پیشرفش ) کپی کرده , سپس بازی را اجرا کنید. پس اجرای بازی دکمه های Alt + Tab را فشار دهید تا از به طور موقت از صفحه ی بازی خارج شوید. فایل Injector را اجرا کرده و دوباره از طریق پنجره ی ذخیره شده در Start Menu داخل بازی شده و هر پسوردی که وارد کنید قابل قبول خواهد بود.

هم چنین در صورت مواجه شدن با ارور OpenGL میبایست کارت گرافیک خود را آپدیت کنید.

توجه ۲ :

موقع پچ بازی اینترنت خود را فعال و آنتی ویروس و Firewall را غیر فعال نگه دارید.



برچسب‌ها: دانلود بازی پرندگان خشمگین, Angry Birds Star Wars, کامپیوتر, دانلود بازی پرندگان خشمگین برای کامپیوتر, دانلود Angry Birds, ,
+ نوشته شده در  سه شنبه 29 اسفند 1391ساعت 17:24  توسط بهمن قرائی مقدم